شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۹:۳۸:۵۲

در حاشیه کنفرانس تهران انجام شد
معرفی سه میدان دریایی گلشن، فردوسی و کیش شرکت متن

باشگاه خبری فراساحل: سه میدان گلشن، فردوسی و فازهای ٢ و ٣ میدان گازی کیش از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت در کنفرانس تهران و در قالب قراردادهای IPC به سرمایه گذاران معرفی شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، کرامت بهبهانی، مجری طرح آزادگان شمالی، بعد از ظهر امروز (یکشنبه، هشتم آبانماه) در دومین روز از کنفرانس تهران به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری میدان‌های دریایی حوزه فعالیت شرکت مهندسی و توسعه نفت در قالب قراردادهای IPC پرداخت.


وی با بیان این که میدان فردوسی در سال ١٩٦٧ کشف و لرزه‌نگاری سه بعدی آن نیز انجام شده است، گفت: API  نفت تولیدی این میدان سنگین بوده و ٨ تا ١٦ است. بهبهانی نفت درجای میدان فردوسی را ٣٧,١ میلیارد بشکه ذکر کرد و افزود: انتظار داریم با توسعه میدان، تولید آن به ٧٠ هزار بشکه در روز برسد. وی با اشاره به میدان گلشن که در سال ١٩٩٣ کشف و لرزه‌نگاری سه بعدی آن نیز انجام شده، تصریح کرد: این میدان نیز دارای نفت خام سنگین بوده است و با توسعه آن، تولید آن به ٢٥ هزار بشکه در روز خواهد رسید؛ ضمن این که نفت درجای میدان گلشن ٤,٥ میلیارد بشکه است.


مجری طرح آزادگان شمالی یادآور شد: با توجه به مطالعات انجام شده؛ انتظار داریم میدان‌های فردوسی و گلشن باهم توسعه یابند. وی درباره میدان گازی کیش که فاز نخست آن هم اکنون از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت درحال اجراست، ادامه داد: فاز نخست این میدان با هدف تولید روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز در روز در حال اجراست. بهبهانی درباره فاز ٢ و ٣ میدان گازی کیش، ادامه داد: انتظار داریم با توسعه این دوفاز در مجموع تولید میدان گازی کیش به سه میلیارد فوت مکعب در روز برسد.



  کد خبر : 847
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :